موضوع الشراء MIC2 intend to deploy Web Application Firewall (WAF) with high redundancy (2 hardware) to protect its infrastructure – physical appliance
ملخص الشراء :
  • Bidder should provide complete Design and plan for the solution
  • Bidder is responsible for solution installation and implementation.
  • Bidder is responsible for provisioning, testing and system integration.
  • Bidder is responsible for migration from existing WAF applications.
  • Bidder is responsible complete equipment supply and delivery.
  • Bidder must ensure validation of system integration with various systems used.
  • Bidder must submit 3 years roadmap highlighting the committed features
  • Vendor should have at least 5 references in similar deployment
  • Bidder must provide 3 reference for implementation of the solution in similar environment
  • Bidder must specify where the solution has been integrated and what are the implemented use cases
  • Bidder must submit responsibility matrix, including human resource requirements.
  • Bidder must submit global and provisional acceptance test procedures.
  • Bidder must provide validation of system integration with various systems used.
  • Bidder must provide extended maintenance and support/warranty.
  • Bidder must provide on-site assistance after the final acceptance.
  • Bidder must have back-to-back support from the vendor
  • Bidder must be willing to demonstrate the various system elements of the solution.
  • Bidder must also be prepared to give a presentation of the solution if required.
  • Bidder should provide details of relevant operational reference sites.
  • Bidder must provide Gartner report for 2024 concerning the proposed product.
دراسات الشراء :
معايير الاستدامة :
الأنظمة التفضيلية الوطنية :
نوع الشراء : لوازم / سلع
القطاع : معلوماتية - تقديم تجهيزات
معلومات الاتصال
الاسم المسؤول :
هاتف : 03792243
البريد الإلكتروني :
إجراءات التلزيم
طريقة الشراء : مناقصة عمومية
معيار التلزيم : عناصر مفاضلة / معايير تقييم
المبررات :
طريقة الشراء طلب عروض اسعار
رمز الشراء 1265/2024
ملخص الشراء


الموعد النهائي لتقديم العروض لم يحدد
موعد جلسة فتح العروض الإدارية والفنية لم يحدد
مكان استلام دفتر الشروط
سعر دفتر الشروط

المجموعات

موضوع الشراء
عنوان المجموعة طلب عروض أسعار لAir Curtains for Service Center
ملخص الشراء
نسبة التثقيل
الوحدة
المفردات الشائعة في المشتريات
قطاع الشراء
معيار التلزيم على أساس السعر ( أدنى /أعلى)
تاريخ التسليم لم يحدد
تاريخ الإستلام النهائي لم يحدد
معيار التلزيم على أساس السعر ( أدنى /أعلى)
معلومات الاتصال
الاسم المسؤول
منصب الشخص المسؤول
هاتف
البريد الإلكتروني
الميزانية
العملة USD
القيمة التقديرية 43128.00 /
مدة صلاحية العرض يوم
مدة صلاحية ضمان العرض يوم
العملة
قيمة ضمان العرض /
مكان التسليم
مكان استلام دفتر الشروط
طلب عروض أسعار لAir Curtains for Service Center
تاريخ النتيجة الأربعاء 25 أيلول 2024
النتيجة لزمت
وصف

في تمام (20/8/2024) اجتمعت لجنة التلزيم واستلمت الملف مع كامل محتوياته واطلعت على محضر العروض، وتبين أنه تقدم لهذا التلزيم (4 Offers) ؛

قامت لجنة التلزيم بتدقيق مستندات الغلاف الوحيد لكل عرض على حدة ، وقد تم قبول (4 Offers) ، وقد تم تحديد العرض الفائز؛وبعد تأكد الجهة الشارية من العرض الفائز عملًا بأحكام الفقرة (1) من المادة 24 من قانون الشراء العام، قررت ارساء التلزيم مؤقتًا على العارض :

    (Comatec Group)، عنوانه   5th floor-Saga Bldg.-Damascus Road- Saifi-Beirut

   بالسعر الإجمالي المقدم منه، دون الضريبة على القيمة المضافة، والبالغ$4,932// فقط

 

وبذلك تكون فترة التجميد البالغة /10/ عشرة أيام عمل من تاريخ نشر هذا القرار، قد بدأت بتاريخ (23/9/2024)، وتنتهي بتاريخ (4/10/2024).

المراحل
التخطيط
الاعلان
التلزيم
التعاقد
التنفيذ